Programy skierowane do nowoczesnych mężczyzn w ofercie sieci AdPlayer

AdPlayer od września br. prowadzi sprzedaż reklam przy programach realizowanych przez lifestyle’ową telewizję internetową ISTV.

 

W ofercie sieci AdPlayer dostępna jest platforma ISTV.pl, która wydaje obecnie dziesięć programów skierowanych do nowoczesnych mężczyzn, poświęconych m.in. zdrowiu i odżywianiu („Lifestyle”), modzie („Męska szafa”) czy nowym technologiom („Webshake.tv”). Tygodniowo ISTV dostarcza piętnaście epizodów, co w skali miesiąca daje sześćdziesiąt zróżnicowanych tematycznie odcinków.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią AdPlayer, ponieważ zależało nam na wiarygodnym i doświadczonym partnerze, który rozumiałby również naszego widza - stąd decyzja o wyborze podmiotu od lat tworzącego kontent, z którego korzystają miliony odbiorców – mówi Marcin Jaśkiewicz, dyrektor zarządzający ISTV.

- W AdPlayerze stawiamy przede wszystkim na jakość treści, przy których oferujemy powierzchnię reklamową – mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci. - Wyróżnia nas to, że stawiamy wydawcom trzy podstawowe warunki: materiał musi być w pełni legalny, bezpieczny kontekstowo i wysokiej jakości – zarówno merytorycznej, jak i audiowizualnej. Projekt ISTV spełnia je wszystkie z nawiązką.

AdPlayer, sieć reklamowa uruchomiona przez Agorę w listopadzie 2010 roku, oferuje internetową reklamę przy jakościowych treściach wideo oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, m.in.: seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych oraz transmisje wydarzeń na żywo. Sieć umożliwia współpracę w produkcji wideo oraz narzędzia, które zwiększą oglądalności i zasięg treści wydawców. W ofercie AdPlayera znajdują się m.in. treści audiowizualne TVP, National Geographic, Radia Zet i portalu Gazeta.pl.